mandag den 27. februar 2012

Piano music

 

8 kommentarer:

Anna sagde ...

Åh, spiller du klaver Sara? Der gør jeg faktisk også. Hm, yndig melodi, mener at have hørt den før, har bare glemt hvad den hedder :(

evamus sagde ...

Hej sara.
Super skøn blog du har. ville du havde lyst til at tage et smut forbi min blog og blive fast læser? -jeg er ihvertfald fast læser hos dig!
xoxo
//evadh-myfashionlife.blogspot.com

Sara sagde ...

Anna: Nej, men jeg har gjordt det, da jeg var mindre. Melodien er med i Twilight, hvor Edward spiller den for Bella. Den hedder "River flows in you" (-:

Sara sagde ...

Eva: Aww, tusind mange tak! (-:

Emilie Low sagde ...

Rigtig flot blog :) Tænkte på om vi skulle følges ad og måske følge hinanden via. bloglovin også? :D
Knus emilielow.blogspot.com

Sara sagde ...

Mange tak! (-:

Ida sagde ...

Åh, jeg elsker den sang (-;
.. og hvor har jeg altid ønsket mig et rigtigt klaver. Jeg gik til klaver ind til for tre år siden, nu spiller jeg keyboard i et band, men der er bare ikke noget der slår et rigtigt klaver..

AnnaStevens sagde ...

hej Sara :)
Super skøn blog du har der!
Måske du kunne tænke dig at følges?
Håber at høre fra dig.
Knus Anna

Annastevensfashionblog.blogspot.com