søndag den 11. marts 2012

The days go fast


Snart er det farvel til de nøgne træer, og hej til store flotte trækroner. Jeg er simpelhen så træt af ikke at få blogget noget mere. Dagene flyver afsted uden jeg ved, hvad jeg har brugt den til? Det er så træls, for jeg har bare en masse ting, jeg gerne vil nå og gøre. Men jeg når det bare aldrig, også fortryder jeg, at jeg bare sad og stenede facebook på min mobil... Det er virkelig frustrerende(!) Jeg må virkelig til at tage sammen og bruge tiden mere fornuftigt. Jeg har også planer om at lave lidt om på layoutet på siden, så følg med - hvornår jeg end tager mig sammen til det. Ja, jeg er lidt doven sommetider.. Haha.

6 kommentarer:

Sophie sagde ...

Rigtig nice blog du har, er lige blevet fast.
Håber du vil tage et kig forbi min, og evt. smide en kommentar med.
- www.blogginbyreimers.blogspot.com

Sara sagde ...

Mange tak! (-:

Nanna krogsgaard nilsson sagde ...

Du har en suuuuuper fed blog !. du tager nogle helt vildt flotte billeder!

Ville blive meget glad hvis du ville tage et kig forbi min blog og måske følge den :-))))

Kysser til min musser //http://www.nannaonelife.blogspot.com/

Helena sagde ...

Foråret er kommet og det kan mærkes! Kender alt for godt følelsen at man skal nå noget, men man får sig, aldrig taget sammen til det!

Held og lykke.
Og flotte billeder, kontrasten til himlen er virkelig flot.

Kys herfra :-)

Sara sagde ...

Nanna: Tusind tak, tager et kig forbi :-)

Sara sagde ...

Alice: Lige præcis! Tusinde tak, billederne er ikke redigeret :-)