mandag den 28. maj 2012

Water drops

I sidste weekend inden solen tog over(hvilket er dejligt), øs regnede det ned - det resulterede i dette smukke billede.
Mine indlæg er begyndt at blive korte og upersonlige. Men jeg kan bare ikke lige komme på en tekst, der ville passe til billedet her. Måske skyldes det, at jeg har skrevet folkeeventyr hele dagen - hold fast de er fantsifulde og platte. Min fantasi rækker slet ikke så langt. Jeg er vild med "kunst-eventyr" ála H.C Andersen. Men folkeeventyr er bare overhovedet slet ikke mig! Underligt indlæg, men jeg håber i synes om billedet.

3 kommentarer:

Sara sagde ...

Thank you!

Laura G sagde ...

Hey hey!

Fed blog, liker den på facebook.
Har set rigtig mange billeder sådan der, og så ville jeg lige hører hvordan man helt præcis tager billedet. Er meget nysgerrig efter at vide det!

Laura
//Peacefulltigerblood.dk

Sara sagde ...

Jeg har egentlig ikke gjordt noget specielt for at tage billedet. Jeg har blot sat kameraet på manuel fokus og har derfor selv styret, hvor fokuseret det skal være. Jeg håber det hjalp dig :-)