lørdag den 9. juni 2012

Do not only dream about it, do it

Vi har alle drømme. En masse vi gerne vil nå. Ting vi vil nå at opleve. Noget vi ønsker en dag vil ske. Vi sætter os mål, mål vi engang gerne skulle nå. Nogengange forstiller vi os, hvordan det ville være, når vi opnår målet. Læg mærke til jeg skrev 'når' og ikke 'hvis'.  For jeg har altid lært, at hvis man virkelig gerne vil, så kan man. Målet kan være vanskeligt at nå, men hvis man blot kæmper og tror - så vil man nå målet en dag.



6 kommentarer:

Mette Østbye sagde ...

Ja, jeg er venner med Flora på Facebook. :)

Unknown sagde ...

fin blog!
håber du vil kigge forbi, og følge mig! tror du vil nyde mine billeder!
www.frida-whatsnew.blogspot.dk

Sara sagde ...

Mette: Okay, hun ansøgte også mig tror jeg. Men var ikke sikker på det var hende. Hvis jeg ansøgte dig, vil du så acceptere? :-)

Sara sagde ...

Frida: jeg kigger forbi ;)

Mette Østbye sagde ...

Ja, jeg ville såååååå!♥♥

Sara sagde ...

Aww!<3