lørdag den 7. juli 2012

Since the last post

Det så længe siden, jeg sidst bloggede. Jeg har simpelthen bare haft en periode, hvor jeg hverken havde lysten eller inspirationen til at blogge. Der er sket en masse siden sidst  - jeg har bla. endelig  fået sommerferie, hvilket jeg virkelig trængte til. Jeg nyder de lange dage og solen, når den en gang i mellem viser sig på himmelen - det danske sommervejr, du ved. Men bare tanker om 6 ugers ferie skøn. Og tanken om, at jeg tager til  Sverige og Norge i næste uge er skønnere. Ikke fordi vejret skulle være meget bedre der, men det bliver deligt at forlade Danmark lidt.. Men mest af alt fordi jeg skal besøge min familie og så er der virkelig også rigtig skøn natur derover. Da min familie bor i nærheden af Oslo er der også gode shoppe muligheder. Jeg glæder mig i hvertfald. Hvor skal I hen i ferien? 

Ingen kommentarer: